Sköna maj välkommen!!!

Efter träningen stressade jag hem och duschade och slängde i mig en macka fort som tusan... Blev fem minuter sen så 11,35 kom jag hem till sis,, som inte ens hunnit duscha... Inte så fårvånat=) hehe...
Sandra å Tea var även där å jösses vilket sött kusin-barn jag har.... Prata å grejja.. .Så mysiga ju.. .:)
Träffas inte så ofta så man har en del att prata om när man väl ses... Hoppas att det inte dröjer så länge tills nästa gång....:)
Men har så många man vill träffa,, och man har tiden,, men ändå glömmer man nästa bort det,, å kommer på det när tiden är som mest knapp....

Skulle ju ta en tripp till mormors sommarstuga för kaffe,, men stackars mormor var inte 100 så det blidde inget med det :( Håller tummarna för lördag istället.. :)

Vi blev bägge rastlösa så åkte till mor och drack kaffe istället..... Gött det med!!!

Kom hem till far och drog direkt hem till bror å Sofia där det bjöds på korv med bröd... Mumma vad gött det är eller... Verkligen sommar-smak... .Det och nyklippt gräs,, mycket njutning :)
Åkte till ? (nånstans, Tådene Tranum) minns inte namnet nu och kollade när de sjöng in våren... Var rätt kallt så (tyckte jag) så blev inte så lång vistelse.... Blev en kopp kaffe och lite tjöt hos dem efter och kom hem för ett tag sen...

Är bra trötter så ska ta mig en kvälls-cigg och sen krypa ner under ett varmt duntäcke.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0