29/10 00:09

Kom inte direkt upp med tuppen men i någorlunda tid iaf.. :)
Mamma var snäll och färgade mitt hår innan hon åkte iväg på träning å jobb,, nu behöver de bara klippas också.. Utgifter.. :(
Sofia messade och kom förbi på lite kaffe innan vi tog en promenad runt stan, först till F&S,, kikade in vårt fina nya resecentrum, vidare för fika/macka å sen till Hemkompaniet,, så mycket fint ju... Tänk när man flyttar hemifrån,, ååh vad jag längtar.. Och sen åkte vi hem,, bror och Johan kom samtidigt så drack vi kaffe och åt kokosbollar.. Mmmm..
Sen blev det lite prat och lite mat,, i form av pizza... Tredje dagen i rad med onyttigheter.. Inte bra,, men förjävla gött..  :)
Sen har det vart Desperate,, lite tråkigt att de spolat fram fem år,, men fortfarande det bästa programmet,, å sen Brothers & Sisters,, har räknat ut att jag måste spendera sjukt mycket tid på alla serier på tv:n,, det är DH, B&S, Andra avenyn och Svensson, Svensson i webben.. Det är Sanningens ögonblick och Big Shots när det går. Det är One three hill och Gossip Girl på söndagar,,, och allt som oftast Glamour... Om nu alla programm är samtidigt (vilket nästan aldrig sker) så är det 8 h plus Glamour så igenomsnitt 10 timmar,, det är ju helt sjukt... :/

Sen började min mobil krångla lite när vi käka,, och nu när jag låg vid tv:n så blinka den, gick inte att starta, gick inte att trycka på nåt i säkert en halvtimme,, skit också... Men nu verkar den funka,, och nu har jag fått in Amy McDonald,, så bra.. Plus lagt över bilder till datan.. :)


Kvällspromenad i Tråvad när jag var barnvakt,, såå fint väder var det...


Emmie i sin nya gå-stol,, tittar på mamma som bakar bullar.. :)


Favvovoffen


Favvotjejjen på besök i Tråvad..


Lilla tjejjen funderar... (Antagligen på vad faster egentligen håller på med)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0