Vill inte...

Eller helt ärligt,, Orkar inte... :(
Om en halvtimme står sis å Jimmy redo utanför för att åka till F&S...
Jag har såå ont i fötterna,,, dumma träskor e stenhårda att gå i dag ut å dag inm på praktiken...
Jag är trött,,, jag vill soooova...
Men istället ska jag på spinning..... 75min,,,,pust, stön å lite pust till...
åååhhh..... less, less, less

Men efter sen så lär de vara Underbart...!! Då har jag gjort mitt nyttiga och kan med gott samvete lägga mig i soffan med fötterna på bordet och glo på burken,, eller vad som...

Gör kanske lite psykologi,,, ritkigt kul är det... :)

Har inget planerat ikväll,, känns konstigt..
Men sååå jävla skönt också..

Läste ut stieg-boken tvåan igår och dra åt fanders att jag vill läsa trean nu.. :D
Sis skulle ha med sig den,,
så kan ju se det på det viset,,
Ingen spinning=ingen bok....
Funkar för mig :)

Nej, får väll byta om och ladda, ladda, ladda!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0