Vila!?

"Skola 2" är härmed gjord och jag funderar på att lägga mig å vila kanske!?
Inte så stor idé att börja på trean,, eller jo,, men huvudet hänger kanske inte med..

Blir ju sommartid inatt med så en timmes vila kanske skulle hjälpa så att man e pigg imorn!?
Vilket skämt... haha

Skulle vilja börja i trean på StiegLarssons tredje ju men ser inte boken på långa vägar så tyvärr..

Kanske skulle ta å börja i boken jag fick av sis i påskpresent..
Eller blir det jobbigt,,,?
Vill ju inte sluta i en för att börja Stieg Larsson se heller...

Men VILL läsa...
Eh,, får inta ryggläge för e bra trötter nu.........

Kommentarer
Postat av: Sofia

Läser på för fullt här så får du låna den så fort jag är klar... har halva boken kvar nu :) Kraaaaamar.

2008-04-01 @ 11:19:48
URL: http://fiffigafia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0