Så gåre...

Boken var skit bra,, så ringde biblioteket å tänkte låna den andra.
Men som vbanligt,, utlånad....
Funderar på om Marti har den så får kanske ringa och fråga... : )

Kom ju på att "normala" skolbarn har lov nu,, och då kanske lärarn inte ens kommer kolla mitt meil förräns nästa vecka... Kan ju inte vänta så länge,, tiden rinner iväg ändå ju... :(
Men men,, får skicka iväg ett litet mess å be honom kolla kanske.. :)
Vilket jag gjorde...
Fick svara precis nu,, är ledig denna vecka..
ahaja....
Då får väll jag skita i att göra nåt denna vecka då isf..... Kunde ringa men orka det,, det enda jag vill är att han läser och kollar om jag fattat rätt ju... Kan ju inte gärna ringa och läsa upp meilet... åååh..
Mitt fel, kunde ju vart ute i bättre tid med det..
Men men,, tänkte inte ens på att de e påsklov denna vecka förräns sis fråga om de var skönt att vara ledig.. :)

Ne men då får väll jag sätta igång med fackprovet istället om det e på det viset...

Goddagens!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0