På bättringsväg...

Jag som hade hela onsdagen planerad fick snabbt ändra mina planer...

Då något maginfluensliknande kom ikapp mig under natten...
Var så sjukt för jag drömde att jag låg två dagar i sträck och spydde med antingen mamma eller syster,, tveksam på vem de var men så drömde jag, drömde att jag fick kväljningar (vilket inte var en dröm) Men kom till toaletten och dit gick jag två ggr i timmen ungefär....

Låg heela dagen igår och sov, kolla, tv å sov ännu mer..
Var ansträngande att kolla två ansnitt av Glamour till och med...
Bror och söta Sofia kom förbi med cola till sjuklingen :)
Så hoppas verkligen att jag inte smittat dom nu...

Har inte soytt sedan tisdagsnatten och börjar få tillbaka hungern så tar de som bra tecken...
Låg hela förmiddagen och tycker synd om di äldre.. Känns som om jag hade liggsår, gjorde ont i ryggen, lederna, huvudet, magen,, överallt,, hur jag än låg...

Men har kravalt mig upp och suttit här lite, kolalt på tv, och inte bara legat ner idag så nu känns det mycket bättre...
Men tror nog att febern sitter i lite...

Men imorn Ska jag vara frisk....
Tänker INTE vara sjuk över påsk,, fy tusan...
Men de är ju på bättringsväg så så ska de nog inte bli.. :)

GLAD PÅSK!! (Om man säger det idag)
Hoppas alla har det trevligt under ledigheterna...!!
 image94

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0