Mogendans? Nej tack

Var seegt att komma igång igår så var halvt om halvt nykter när vi skulle bege oss ut.... Tror det måste kännas så att vara gravid,, magen var stenhård och det gick inte ner en droppe... Blev arg på mig själv men fick inte i mig nått knappt...

Begav oss ju sedan till Corner,, enda stället i stan som hade 18!! TJOHO!!! Fan vad mycket äldre de är tänkte jag.. Jo, visst,, de varju mogen dans... Helvete va trökigt.... Men vi var kvar ett bra tag iaf,, hittade ju några under 25 som man kände igen å satt å tjöta med.. :)

Så mycket för den påskaftonen...!! haha

Nu ska jag fräscha upp mig lite och sen ska jag och Jenny ka bort till Götene å kolla när Sofi sparkar boll... Mot örslösa/söne..
Ska bli intressant... haha...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0