Long time ago...

Var ett litet tag sen,, jag "hann" sitta här,,,har inte varken haft tid eller lust... Och inte så mycket har egentligen hänt heller...
Har inte vart några sjukdomar denna vecka så nu har jag kommit igång
med praktiken igen... :) Gött med faktikst..!!

På våffeldagen vräkte jag naturligtvis i mej x antal våfflor.. Såå gött ju...
Jag och syster var tveksamma först,, (som vanligt,, beslutsångest,, så man blir arg ju)
Men sen följde hon med hem till far så slevade vi ihop våfflor och käkade så det stod härliga till..

Igår var jag uppe på Henrys och tog en lång fika med lilla Sabina,, alldeles för läängesen,, men blir så när man inte går i samma klass,, blir aldrig att man ses p.g.a det ena än det andra..
Men desto mer har man att ta igen... :)

Fick ett meil som jag blev grymt arg över av de på vård & omsorg, ett äldreboende jag skulle till, men då jag blev sjuk så ringde  jag och han sa att det var absolut ingen fara, kunde höra av mig när jag blev frisk..
Men fick istället ett meil där det stod att alla platser var tillsatta,, så mycket för det..
Skulle gått dit å spytt under mötet (hade nog inte haft stor chans då heller men ändå)
Men han skulle tydligen skicka vidare brevet till nån!? så får väll se om nån!? hör av sig..

Lämnatt ett nytt brev till en chef över gruppbostäder så kan ju hålla tummarna där med..
Är inte alltför sugen på Dafgårds jobbet så kollar mig fort. omkring.... :)

Vad gjorde jag mer igår? Gjorde inte så mkt,,,
sis kom förbi på ingenting,,, då hon inte ville ha kaffe, men tjöta en stund..

Sen har ja börjat på Ps.B grejjen igen, då han meila och skrev att jag fattat rätt,, som om han inte kunde gjort det under påsk!? Då hade jag vart en bit på väg,, men det är jag nu med så gör inte heller så mycket egentligen..

Praktiserade ju som sagt idag,,
sitter just nu med psykologin,, det är sjuuukt intressant.... Hur roligt som helst så inget att klaga över att man måste plugga iaf.. :)
Ska sitta här till 17,35, kolla Glamour lite, spela in resten och sen bege mig på matlganingskurs again..
Tänk att jobba så här,, varje dag,, bliringen fritid knappt,, men är man egenföretagare som min (vad heter det?) Hon som har hand om mig så att säga så är man....
Brinner man för det så är det ju ännu bättre.. :)
Bror ringde ju och frågade om jag ville komma dit,, andra gången jag tackar nej.. :( åååhhh, vill ju åka dit.... Men nu har det krockat,, iof har sagt nej två gånger av tusen,, men ändå.... Trivs bra med att besöka det "blåa huset" ju...
Men nu e ju Sofia hemma på dagarna med så jag ska allt våldgästa henne nån gång.. ;) Hoppas det inte blir lltför jobbigt Sofia!? :P

Känns som om det e fullt upp,, vilket det är men ändå..

Kvällen är iaf bokad..

Imorn är det praktik som gäller... Kanske försöka träna nåt om det finns nåt kul!? Kanske spinning 75 blir ledigt... Om jag orkar, men orkar sis så orkar jag (skrattretande haha)
Kanske blir bion Angel med sis å Jimmy på kvällen, men är tveksam,, den går ju bara 18,30 så blir kanske inget... De får man se..
På lördag ska jag praktisera också,,,  har ju gjort rätt lite timmar p.g.a lite sjukdom och så så får väll satsa gärnet de sista nu...
Sen ska jag faktiskt få jobba där två lördagar framför ,, hon fråga och jag sa självklart ja,,, =)
Trivs riktigt bra där,, skönt det..!
Så två "jobbdagar" (några timmar bara men iaf) har jag framöver där,, kanske blir mer om jag sköter mig... haha.. Ne då,, men om hon behöver så vet hon ju att jag finns iaf.. :)

Så ser helgen ut iaf...
Var inte så mycket planerat ändå... Är ju "bartömmning" på Eddies på lördag,, 18 till och med.. Men är ärligt inte ett skit sugen,, nästan trött på utgång nu... Kan man vara det!? haha
Njae,, men får väll se,, blir så jävla slö på söndagen och har en
del att plugga nu med så får se lite,, beror på vad jag känner för.. :)

Nej, men jag skulle ju plugga vet inte varför jag sitter här och skriver dynga med mig själv så HEJ HOPP!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0