Helgen går mot sitt slut...

Helgen började med att det inte blev nån praktik för mig på fredagen så dagen var lugn i helhet...
Var med sis å mor på tärning på fm och sen låg jag mest framför tv:n....
Bar av till Sofi vid halv sju för lite förfest.... Sen tog vi tåget in till stora staden och begav oss till bowlinghallen,, var sjukt mkt folk.. Aldrig vart där en fredag med det var jösses vad folk det var... Var allt riktigt trevligt.... Kom in till stadt kvart i ett eller nåt så var ingen större idé men det var allt sköjj där inne ändå... :)

Lördagen var det huvudvärk hela dagen i sängen som gällde,, usch banka så fort jag rörde mig,, men man mår som man förtjänar eller hur är det....
På kvällen åkte vi till Tråvad för att fira tre av kusinerna,, mkt smarrig mat och dessert...
Va där tills runt halv tolv tolv tror jag och sen var jag snällt chaufför hem :)

Idag kännde jag att jag var tvungen att göra nån nytta då jag inte gjort nånting när ja vart ledig från praktiken typ..
Så har precis storstädat mitt rum och passar på att göra ett inlägg medans golven torkar... :)

Ska packa en "övernattningsväska" haha och sen åka iväg till pappsen.... Är såå trött på att packa en väska varje dag och åka till far, pakca tillbaka åka til mor och fram och tillbaka så fort jag ska till den andre så nu fåre bli lite längre,, en vecka åt gången eller nåt.. Känns lättare... Precis som när man var liten bor en vecka hos varje. (inte för att jag gjort det men ändå)
Sis skulle komma fit en sväng också, om hon inte redan är där,, de vet man aldrig.. :)

Så har min helög sett ut hittils.. :) *vinkar*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0