Då vare klart...

Med matlagningskursen,, ingen höjdar mat som förra gången men det dög allt iaf.. =)
Fick lite info om Gi... m.m.
De som påstår att knäckebröd e nyttigt, släng er i väggen... Trodde de va så nyttigt att man kunde äta hur mkt som helst,, men inte de då...  Inte alls bra,, väldigt mycket gi i de... Tänk på de nu!!!

Var inne lite på studera.nu å kollade runt.... De enda som dök upp i huvudet på mig var,, alla lån,, såå lång tid, man kommer aldrig kunna flytta hemmirån....
Tänk om de hade vart 1-2 år,, men inte... Kolla en utbildnin som först krävde ett års livserfarenehet... Okej jag är då 20 år ungefär innan jag kan börja.... Sen är det bara fem års utbildning,, i Götet....
Så 25 år när man ska börja söka jobb,, det är ju inte klokt nånstans eller!!??

Kolla en annan linje.. Där var man tvungen att ha alla kemiska betyg elle va man säger,, plus massa ämenen som man bara får genom omvårdnad.... Säg att de tar 1-2 år på Komvux.... Sen var det bara tre års utbildning... Men då är man ändå 25 när man ska ut i "arbetslivet" och söka jobb...

INTE KLOKT NÅNSTANS!!! Enligt mig då.... Skulle nog kunna tänka mig att studera,, men Aldrig när det tar sååå lång tid inte....

Men vad göra??

Får väll gå ner å knapra knäckemacka, läsa stieg larsson å sen sööööva!!!!!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Menar du att man är gammal när man är 25?? :P
Haha... nä, jag förstår... och tänk alla jäkla lån man hinner dra på sej på 5-6år!! Enda anledningen till att det skulle vara värt det är om man är 100% säker på vad man vill bli tycker jag. Och jag som är en sån velpelle lär ju inte veta det förrän efter 50 och då kanske det är i senaste laget att börja läsa... ;)
Puss å hej.

2008-03-28 @ 09:42:29
URL: http://fiffigafia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0