1,5h praktik....

Det blev ingen prakitk igår så jag gjorde nästan ingenting....
Städade lite
och sent på kvällen kom Becca å Nattis förbi lite....

Idag blev den en å en halv timmes prakikt som inehöll lite städning bara...
Märktes att hon inte var riktigt frisk än..Jobbigt...
Men imorn blir de antagligen prakitk hela långa dagen....
Och på kvällen har jag lovat bort mig på matlagningskurs,, skulle ju vart med förra veckan men blev ju inte så...

Funderade på att ta en promenad men e så tråkigt väder så tror nog att jag hoppar det nästan...
Blir nog lite Stieg Larsson,, kommit in i den lite,,, ingen höjdare kanske,, fast ändå lite spännande.. :)
Så det får bli lite läsande tror jag bestämt..

Ska ju besöka syster senare sen med pappa och kolla på korten från deras semester...
Glömde bort det sist jag var där..

HEJ HOPP!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0