Varm choklad & ostmacka

Åt jag för en timme sen ungefär sååå gött är det... Tänkte skriva ett inlägg då men det var så segt så har väntat lite...

I skolan idag hade vi besök av en götebörgare...Finns det nån skönare dialekt eller?? Verkligen inte... Är bara gött att sitta å lyssna på en som pratar götebörska ju... :) Han var hysteriskt rolig också... Är så kul när de "roliga" komemr och pratar för oss.. det värsta som finna är att sitta två timmar å lyssna på nån dom inte vet hur han/hon får en intresserad av ämnet...

Direkt efter skolan åkte jag till mormor där hon bjöd på mat... Gött så..! Hon mådde dock inte super,, :( stackars lilla mormor... Eller om hon Vill så kan hon göra nåt åt det, men itne lätt att börja promenera å äta rätt när man är "äldre" tror jag inte.. De har ju Alltid gjort på sitt sätt..... jag vet själv hru tråkgit det är att gå ut å gå så jag vet hur hon tänker.. Å andra sidan,, om mitt liv hängde på det skulle jag nog iaf försöka.....
Efterrätt fick vi också.. ;) Som vanligt.. Inte kakor dock utan fruktcocktail å glass... Smarrigt... mmmm
                                                                                    
Världens snällaste å bästaste person!!


Hem och då precis dök sis å Jimmy upp så då tog vi en kopp kaffe och tjötade lite....

Sen fråga mamma om vi skulle åka å träna,,, jag bestämde dock passet,, aerobics.... Jag tyckte det var riktigt kul, blir ju roligare sen om man väl kan stegen helt också... Men mamma gillade det inte.. hehe... Var mest unga där så jag kan förstå henne, får försöka sparka mig i baken å gå dit själv nästa gång...!! :)
Inte så kul för det är ju knappt nån som vill följa med,, ingen tid eller helt enkelt ingen ork.... Sis tränar ju ett par ggr om dan nästan haha så henne kan jag följa med men just nu känner jag att spinning är inte riktigt vad jag orkar....

Vet ni vad, mamma har gjort Största misstaget... Hon hade igår ingandlat en våg.... Det var inte såå kul.... Herregud, jag blev faktiskt chockad.. Men jag säger som det är,, jag tror bara Inte på elektriska vågar.. De är nåt vajjsing med den,, det bara Måste det vara.... haha Nee, men men,, jag mår bra, jag har roligt å banta skulle jag ta mig tusan aldrig göra... Kanske kan tänka sig lite för men ingen bantning,, de e bara för dem som inte Orkar nåt annat...

Men nu när jag leta på internet hittade jag felet jag gör när jag ställer mig på vågen, så här ska jag göra...
image69

Kvällen blir nog lugn,, kan antingen kolla på tv,, eller börja med et Huge samhällsarbete..!? Får vällse vad jag tar tag i eller inte....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0