Utmanad...

Då var man utmanad av Lina då.... Så här kommer det:

Tio saker om mig

1. Är du singel?
Ja,, det är jag....
2. Är du lycklig? Jaa, det finns inte så mkt att klaga på så det är jag... :)
3. Är du uttråkad? Sådär,, är ju Glamour snart så att=)
4. Är du ledsen? Inte just nu nej
5. Är du italienare? Nej,, det är jag icke....
6. Är du gravid? Kan kännas så men det är jag inte... haha 
7. Är du full? Inte just nu,,, kanske senare!?
8. Är du en cooling? Nej,, det tkr inte jag,, å ingen annan heller tror jag =)
9. Är du från Irland? Helt Svensk...
10. Är dina föräldrar fortfarande gifta? Nej,, det är dom inte ....

Åtta saker om ditt kärleksliv

1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? I ett utseende men inte annars....
2. Har du nånsin blivit sårad? Jaa, de är jag...
3. Har du nånsin tänkt på en och samma kille flera gånger under natten innan du somnade? Det har nog hänt ja.
4. Har du gillat en kille utan att berätta det för honom? Jo de har kanske också hänt...
5. Har du kysst någon inom de senaste tre veckorna? Nej,, det har jag inte...
6. Har du haft en hemlig beundrare? Om jag nu haft det så har han som sagt vart hemlig... haha

Tio saker, två alternativ

1. Kärlek eller lust? Kärlek
2. Hår eller ögon? Både och om man får välja det...
3. Katter eller hundar? Det får bli hundar,, p.g.a att katter inte gillar mig...
4. Några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar? Få bästa vänner helt klart...
5. TV eller Internet? Internet
6. Coca-cola eller Pepsi? Coco-Cola
7. Vild utekväll eller en romantisk hemmakväll? Det beror på vilket humör å vad man är sugen på...
8. Pengar eller lycka? Lycka,, men pengar behövs ju det med...
9. Dag eller natt? Natt...
10. MSN eller mobil? Mobilen..

Tio "Har du någonsin..."

1. Blivit påkommen när du försökte smita hemifrån? Har försökt en gång å då blivit påkommen haha
2. Brutit ett ben? Nej, har klarat mig från det...
3. Gjort nåt du ångrar? Nää
4. Hoppat Bungee Jump? Nej fy fan...
5. Ljugit för någon du tycker om? Ja, de har jag gjort....
6. Ätit en hel tårta? Nej,, kanske borde prova.. inte så gott med tårtor bara
7. Gjort bort dig offentligt? Det har jag säkert gjort...
8. Velat bli tillsammans med ditt ex igen? Hmm, inte när det tatt slut på Riktigt
9. Gråtit när ett husdjur dog? Aldrig haft ett husdjur som dött..... Men lämnat bort ett å det var inte kul alls...
10. Velat försvinna? Jaa..!

Tio Senaste...

1. Telefonsamtalet du gjorde? Becca
2. Telefonsamtalet du fick? Becca
3. Personen du va med? Drack kaffe med mamma å Johan...
4. Roligaste grejen som hänt? När jag fick mysa med bus-Svea...
3. Du va i en bil med? Becca
4. Gick på bio med? Skolan i förrgår...
5. Va och shoppade med? Oj,, lääängesen
6. Du kysste? Minns jag inte...
7. Du skrev till på myspace? Aldrig gjort...
8. Du kommenterade? Sofias blogg... =)
9. Du tillbringade natten med? Bara mig själv=)
10. Du kramade? Pappa =)

Jag utmanar alla som läser detta..:!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0