Trött faktiskt...

Bus-Svea har åkt eller rättare sagt gått hem så nu är det lugna gatan här... :) Hade inte haft nåt emot att kela med henne i sängen lite till ... :O hehe...

Känner mig faktikst gööör trött så ska nog lägga mig redan nu å läsa lite i Potter boken, den blir bara mer å mer spännande ju närmare man kommer... Kunde inte hålla mig förut så satte mig på golvet när Svea å Lisa "busade" å tittade till Svea då och då... :)
Var nog rba att jag gick upp tidigt idag för nu ä'r jag ju trött,, annars hade jag suttit å heckat hur de nu stavas till tolv.... Kanske är det underverket Svea som fått mig trött!? =)

Denna vecka börjar restaurangen också.... Öppet mot gäst,, ingen höjdare.. å det är två dagar i veckan suck suck suck..... Men men,, det är ju så det är... Tur att det finns några sköjjiga kottar som gör att man orkar med dagarna där...
Praktiken närmar sig med.... V.4 ska det vara besätämt.. Sälen eller inte? Jag vill men beror på två små veliga flickor om de klarar sig borta.. :) Lär inte åka dit annars så då får man väll hitta nåt ställe i stan... Dubbelsuck...

Nu blire iaf sängen.... G´natt på er..!!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Har ju inte tackat ordentligt för hjälpen med Bus-Svea!! TACK TACK TACK!! Du är snäll du. Svea saknar dej redan... Puss å kram.

2008-01-15 @ 07:21:08
URL: http://fiffigafia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0