seeg

Kollade på den här översikten av besökare nyss... 51st hade avrt inne häromdan.. Hmm... Lämna gärna ett litet fotspår =)
Men vad betyder specifika besökare eller vad det nu stod?? Eller vad är det för skillnad..!?

Jag är såå lat,, har inte gjort någonting i princip idag... Hade tema dag idag.. Oasen ifrån Vara var och besökte oss,, rätt okej faktikst å sen fick vi gå på bio... Freedom writers... Också rätt okej men lite seg... Men jag klagar verkligen Inte emot restaurangen....
Har skrivit klart loggboken idag,, är väll vad jag gjort som är något vettigt...
orkar inte å vill inte heller för den delen...

Spanar runt på internet,, läser lite å kollar om de e nåt på tv:n typ....

Vissa ränder går aldrig ur... haha... Vad håller folk på med eller??
Var inne på nattstad för ett tag sen och ändrade mitt lösenord då det vart nåt intrång där eller vad det var... Är i princip aldrig inne på sidan men kikade runt lite nu när jag väl var inne.... Asså folk som har som visningsbild en bild på röven?? Seriöst.... Och inte nog med det de får femtiomiljoner tusen inlägg från killar där det står ett ord "Het...."  Hmm, är det normalt eller??
Har haft en diskussion med några kompisar och asså det värsta är nog att det är en del "trogna" killar som skriver het å snygg röv å fan å hans moster... Men de e så fega så det skriver det som ett privat meddelande..... ÖÖHHH why?
Har man ett förhållande varför ska man då skriva het till en jävla fjortis på nattstad ellerliknande sida...!?
Åh herregud ibland undrar jag vad det är för fel på folk.. Vet inte om jag är mest arg på killarna som inte har nått innanför pannbenet eller på tjejerna som putar med röven så mkt så nästan hela fittan syns....

//Emelie Johnson

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej tjejen!

De du ska kolla på om du kollar statestiken är där de står unika besökare...Där är de hur många de har varit inne på din sida! De är den siffran som gäller...

Funderar på om inte du å Rasmus borde ta en Harry Potter helg...du verkar lika såld som han på potter :)
Ha de bäst!! Kramelikram

2008-01-16 @ 23:43:23
URL: http://lisham.blogg.se
Postat av: Sofia

Haha! Ja visst undrar man vad folk håller på med egentligen??! Man får helt enkelt intala sej att alla inte är såna...och så får man umgås med dem istället :) Jag har aldrig satt ut ett kort på min röv i varje fall... ;) Puss.

2008-01-17 @ 06:53:20
URL: http://fiffigafia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0