Sängen kallar

Lika bra att lägga sig,, gör inget vettigt ändå.... Dumt att det tar sån tid att somna bara.... Men men,, ska försöka komma upp för att gå till F6S imorn tänkte jag... Försöka går ju alltid...
Sen kommer ja gå å vara nervös ändå tills jag ska till någon Mrs.Poliskvinna för att vittna... Det är sjukt, jag ska bara dit å säga vad jag har sett... Ändå får ja kramp i magen å svettas bara jag tänker på det..
Usch ja hatar det där huset... Samma när min ipod blitt stulen satt ja där å nästan skaka, å stamma å harklade mig varannan minut... Å de blir det ännu värre för då tänker ja att nu tror de att jag ljuger för att jag är så himla nervös.... Oj oj oj... Får ta några djupa andetag bara så lugnar jag nog ner mig något.. :)

Natt natti
image57

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vad ska du vittna om?? Vad har du nu sett?
Hoppas du sovit gott. Tack för igår! Puss igen

2008-01-04 @ 07:08:58
URL: http://fiffigafia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0