Pizza= Dagen är räddad

Det var faktikst riktigt kalas sköjj igår... Vi kom dock först, vilket i princip Aldrig hänt tror jag inte....
Sen var det dags för världens godaste kycklingsallad å sen var det på drickat... Funderade först på att inte dricka men tänkte sen att va fan.... Bror ringde och frågade om jag ville ha Bus-Svea och det tackar man inte nej till... Så tänkte ta det lugnt men det gick inget vidare.....
Vid ett var det dags att åka till Stadshotellet,, som de så fint heter.... Fick dock hem å hämta legget först annars hade jag nog fått stått utanför... haha
Kom in å där mötte vi de andra "gänget"
Självklart ville ju alla in på Harrys så jag tänkte fan jag skulle stannat hemma,, men tro det eller ej men jag kom faktikst in... :) haha...

Där var en liten sammanfattning över kvällen,, var riktigt trevligt faktiskt.... :)
Borde tatt kort men jag glömde ju kameran hemma tyvär.... :( trist...

Svea skulle kommit åtta men nio ringde bror och jag klagade inte precis.....
Kände mig förvånansvärt "pigg" om det nu är rätta ordet....
Men hungrig som en varg var jag dock....
Hade velat åka ut till bror med pizza men de var nog ingen annan som var lika hungrig...Så jag fick snällt ställa mig å steka två korvar.... Tur annars hade jag svultit ihjäl...
Vilade lite med Svea å sen var det Äntligen dax för pizza,, så åkte ut till bror och kollade läget och njöt av pizzan...
Hemma för ett tag sen så ska nog lägga mig lite... Kanske läsa ut H.P boken om jag orkar... Who knowes....

Ska nog träffa Becca senare,, blir en film  å nåt gott att äta var hon sugen på...Å bakfull som man är tackar man verkligen inte nej till det...

Nu blir det ryggläge....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0