Krångligt...

Vet inte om det beror på att jag är trött eller allmänt pantad,, men bytte ju som sagt lösenrod...
Jag bytte på en del sidro å skulle sen byta på msn/hotmail... Byter..Men kan inte ta samma som på de andra p.g.a en anledning... aha,, men ja kommer på ett någorlunda okej...
Ska logga in på hotmailen för ett tag sen.. men de funkar inte... Tänker då att nee men va fan,, jag var nsätan säker men eeh. Tänkte att nu kommer jag aldrig in på skiten igen...
Men det gick på nåt konstigt sätt tack vare att jag på nåt vis kunde logga in utan att skriva lösenordet  å sen därifrån skapa ett nyt...
Så när jag skulle skapa ett nytt så skriver jag in det jag trodde att jag hade... Då kommer det upp att nej  du får inte ha samma som förra gången...
Men va fan...
Nu har ja iaf bytt och det enda jag kan hålla tummarna är att jag kommer ihåg alla olika lösenord jag nu fått klura ut.. Dubbelsuck...

Kommentarer
Postat av: Sofia

Skriv upp alla lösenord i nån liten bok som du gömmer nånstans i närheten av datorn så glömmer du inte :)

2008-01-17 @ 06:49:03
URL: http://fiffigafia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0