Hungrig som en varg

Just nu väntar jag mest på mat jag är sååå himla hungrig......
Har anmält mig på manpower,,, de sökte jobb men jag fattar i princip inget... Ska försöka få tag på en tjej där så får väll se om ja har gjort rätt eller inte...  Vore gött att få ett jobb ju.... Man blir ju inte rik på ingenting....
Vore definitivt skönt att ha pengar om det blir Högis..... Vi pratade idag om kostnader och jösses vad grejjer,,, spriten blir ju värst å inträde till klubben å skit...
Men men,, veleplutten håller på men verkar som hon har bestämt sig så man får väll hålla tummarna iaf.. ;)

Nu börjar det rasslas med grytorna i köket så ska kollaom det finns nåt "kocken" kan göra.....

Kommentarer
Postat av: Sofia

Andreas, bror, Jenny och mamma grejar för fullt. Själv får jag ju inte vara med mer just nu. De ska måla med oljefärg, panel och lister och sånt å det är inte bra för den lille parveln i magen. Så jag får vara hemma med Svea. Men det är inte fy skam det heller...:) Tråkigt att man inte kan hjälpa till, men det är inte enbart för att jag är lat iaf...
Tusan vad kul att åka till snön!! Håller oxå tummarna för att du kommer iväg. Fast då kommer vi ju sakna dej en massa... *snyft*
Gran å barr.

2008-01-15 @ 14:38:01
URL: http://fiffigafia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0