Full rulle plus flis gone

Helgen har gått i rasande tempo...
Klockan 16,00 i fredags visste vi att vi skulle ut men inte någonting mer... Känndes som om de kanske bara skulle bli en kväll framför tv:n... Men till slut bestämde vi att de skulle komma hem till mig å de gjorde de.... Sofie kom först som vanligt å sen Jenny,, ja e Aldrig klar när de kommer... Men men,, jag drog ner Sofie i soffan å sa att vi var tvugna att se Glamour innan sminket kom på...
Becca var lite sen som vanligt ;) Å med henne kom Sthlm Nattis...
Det var riktigt trevligt å sen var det vidare till Stadt..... Där var det också helt okej... Rätt kul,, som alla andra fredagar kan man väll säga..

Lördagen var inte lika rolig,, var sååå trött.... Bus-Svea kom på förmiddagen så jag hade iaf nåt att göra... Såå stor hade hon blivit med,, funderade på om de var fel hund som kom fram å ville busa... Men de var det inte.... Åkte hem till pappa runt två och intog där ryggläge i soffan,, död som en sill...
Hade helst velat sova hela dan men Becca ringde så vi skulle kolla en film..
Sen frågade Sofia om vi ville åka dit å äta å de ville vi mer än gärna....
Började med att skjutsa ut pappa till Självum då snälla Becca hade Svea helt själv... Tur att busan sov haha... Sen åkte vi hem till bror å Sofia....
Fick rycket å började prata om att gå ut... Men det fanns så många men så var säker på att det inte skulle bli nåt.. Men de ena löste av det andra så snälla bror å Sofia började med att servera alkohol å sen lova bror att hämta pappa ... Mycket tacksammt....
Maten smakade mumma och sen satt vi å tjöta å körde Våghals,,riktigt kul men lite roligare om man e fler tror jag... :)
Hem till mig, stressade med att sminka oss (Iof jag behöver inte stressa för de går snabbt att sminka mig då jag inte e nån hejjare på det haha) fixa  kläder å diverse saker.....
Bror var också snäll och skjutsade oss till Eddie´s där det var låång kö,, men med mkt tjöt så gick det snabbt..
Aldrig var där förut å var säker på att de vara skulle vara gubbar på 30+ men icke... Några "äldre" fån fanns det ju men helt klart mer yngre....
Hade sjukt roligt iaf,, brukar bli så när det inte e bestämt någonting...

Idag har ja inte gjort ett skit.. Ätit, sovit å kollat tv e de Enda som jag gjort faktiskt.... Skönt har de iaf vart å de har inte rört mig i ryggen att de har vart strålande solsken...

Sen har ja Största Nyheten....
Det har värkt i mitt finger men alla säger att den värker ut, de e ingen fara, tyck inte synd om dig själv typ så jag har knipit...
Idag "svullnade" det upp eller varade som fan men de kom inte ut nåt.... Men den värker väll ut som alla säger så har inte rört fingret idag...
Sen blev jag förbannad å tänkte att nu ska helvetet ut...
Tryckte ut mängder med var (Äckligt ja vet men denna historien Sak nämnas) och ingenting händer... Nehe,, men trycker lite till å så tänkte jag fa vad hårt varet var så drar i "det/den" Det var inget var,, det var flisen och ja trodde nästan ja skulle svimma,, det trodde nog pappa med att döma av hans min.... Jag lev helt chockad.... ALDRIG sett en så stor flis i lilla mig..... Nu jävlar ska här mätas efter att skickat mms till bor (Som han inte fått tror jag inte men) 1,1 cm.... buuuhuu.... Så alla där ute det har kännts de har gjort ont och den värkte Inte ut... Det fick göras med våld...
Usch vad äckligt allt de lät,, men men... Å andra sidan flisar kanske e så stora? Ja har inte haft nån så stor iaf,, men å andra sidan kanske det bara var en bagatell haha....

Aja, nog pladdrat,, tv en liten stund å sen fortsätta krama kudden som jag gjort större delen av dan!!!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Aj!!! Gumman...såg allt mmset... den var ju gigantisk!! Jag har oxå haft massa stora flisar så jag vet hur OOOONT det gör... och inte fan värker de ut... det dummaste jag hört. Andreas sa att u fick en flis häromdagen men det lät inte som det var SÅ farligt. Skönt att den är ute iaf. Hoppas du får en lovley måndag :) kram å kläm.

2008-01-28 @ 07:09:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0