Diskussion med mig själv....

Endast engelskan kvar nu men ska vara ärlig å erkänna att jag satte mig å kollade Paradiset istället... Rätt bra film men boken är ju minst 1000ggr bättre.... Tror inte det finns en enda film i hela världen där boken inte är bättre...

Blev så jävla sur,, när Tomas berätta att han väntade barn med en anna, helt sjukt hur folk håller på.. Och det är ju inte bara på tv:n är det värsta... Först trodde jga att vi "ungdomar" kanske var ett litet undantag när man hör så mkt vad folk gör å hur dom håller på...
Men icke,, jag vet äldre folk å nu menar ja runt 25-30 som håller på så.... Och det har jag sett med egna ögon till och med.. Varför... "Kvinnan" hade för fan två barn å låg i en soffa å hångla som om hon vore 14 .. Asså vad är ens det roliga eller..!? Fattar inte att folk har samvete dagen efter att se deras man/kille i ögonen.. Eller att titta på sina barn,, prata emd sina barn å säga jag älskar pappa... Veta inombords att igår gjorde jag det å det med nån annan än "pappa"...  FY FAN!
Jag blir så sur när jag bara tänker på det....
Fast å andra sidan "Alla kan vi göra misstag" fast asså,, ligga å hångla med nån när man har två barn å en man..!? Så roligt och spännande kan det väll inte vara eller!?
Ibland kan jag också tänka så här att när jag hör att mina kompisar/bekanta/folk ja bara sett har gjort nåt i min ålder att eh va fan de e ju inte gifta, de kanske inte är så jävla bra men vad spelar det för roll.. Vi är unga, vi ska ju "leva livet".... Men sen då.. ? Är det sånt som sitter i... En gång otrogen alltid otrogen? Eller är det bara som folk säger..
Njae visst kan vi göra misstag, men det värsta av allt... Om man pratar me nån och så kläcker personen ur sig -Men du, jag var ju full!! In my ass att man kan skylla på det,,, det kan man faktiskt inte,, visst man hade kanske inte gjort det om man var nykter, men när man är full har man också ett val, en egen vilja att säga ja eller nej...

Nej, nu är det diskuterat klart för ikväll/natt... :)

Tjopp Tjopp

Kommentarer
Postat av: Sofia

Förstår vad du menar gumman. Kan säga av egen erfarenhet att 'en gång otrogen alltid otrogen' inte stämmer. Jag har gjort mina misstag tidigare i livet, och det är tur det. Då lär man sej nåt tills det verkligen gäller :) Och som du säger. Det finns INGA ursäkter. Puss å kram igen.

2008-01-07 @ 14:09:29
URL: http://fiffigafia.blogg.se
Postat av: Anonym

Har du varit otrogen en gång kommer du vara det igen.. du har bara inte fått chansen till det än..

2008-09-14 @ 16:03:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0