Blir en promenad..

Varför sover jag så länge... Mamma fick väcka mig halv ett... Suck.. Och så sjuka drömmar jag har haft de två senaste nätterna.... Drömt att jag vart fotograf,, åkt efter några till Skara för att slå ner dom, att jag hade ett nattjobb,, att min kusin jagade mig med en orm... osv.. Den värsta var dock när jag vaknar av att jag letar i min säng efter en valp,, då trodde jag att jag hade rullat över valpen å dödat den.... Måste vart för att jag å Sofia pratade om detta... Så det kan bli....

Ska iväg till pappsen idag tänkte jag... Tänkte att jag skulle träna på F&S för det var alldeles för länge sen,, men de har bara sena pass å inga roliga....
Så då får det bli en promenad till pappa istället... Minns inte ens när jag var ute å gick senast.... Det värsta är att jag har ingen ipod.. Jag saknar den så jag dör... Plus jag hatar att "bära" på saker när jag går,, en väska, påse vad som helst,, det gör mig bra galen.. Så nu har ja packat ner saker i en ryggsäck... Inte ska man ha nåt att klaga på...
Så får det bli....
Trevlig onsdagsmiddag allihopa...!!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Hurtigt med en promenad. Längtar efter ork till en liten promenix... Ska lilla du göra idag då? Komma och busa med lilla Svea kanske? (så låter hon mina fötter vara ifred en stund...) Puss puss.

2008-01-03 @ 14:20:06
URL: http://fiffigafia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0