Städfirman E.J lägger ner

Nu blire ta mig tusan Inget mer städ mer för mig,,, nånsin känns de som... När man kommer hem från Sälen så är det väll dags igen antar jag.. Pust...
Känns som ja inte gjort mkt mer än att städa vilket jag visserligen har men...

Startade med mitt rum,, vilket var oerhört behövligt,, sen hjälptes jag å mamma åt att städa Sofias å brors lgh som de nu har lämnat :) Dett var i måndags...

I tisdags dammsög ja bar alite snabbt hos sis å städa sen övervåningen hos pappsen...

Å idag har ja tatt undervåningen hos far,, plus fönstern,, har väll putsat nåt i mitt liv men inte så många,, resultatet blev bra då dom var mkt sketna innan men de blev ändå lite ränder å skit prickar ja inte fick bort..... Var rätt kul att putsa fönster,, synd att det inte blev bättre bara...

Så nu lägger jag ner min s.k städfirma.. Inget jobb för mig trr jag inte nej.. Fast ändå rätt kul när man ser resultatet efter sen.. :)

Har också hunnit med att träffa en gammal vänn å sitta å tjöta, tjöta å tjöta lite mer.... Fanns mkt att prata om,,, :)
Och igår blev det Gossip Girls & Gynning hemma hos BeccaBlus..... Sen kom även systrarna minns inte efternamnet å Schenny så blev det lite ordleken tror ja det hette,, blev utklassad första omgången men andra gick bättre trots att ja kom sist... Blev helt inne i spelet å tyckte det var super sköjj.. :)

Har precis vart å köpt gurka å dipp så det ska jag smaska i mig sen har jag tänkt,, såå sugen... Och förtjänt...
Trean å femman funkar fan inte,, är den där jävla lurendrejjeri boxern som mamma köpte.... Vi hade inga bra kanaler att välja på när vi väl skulle göra det,, Var bara att drömma om Canal + å TV1000...
Men men,, finns kanske nåt bra på ettan å tvåan.. Eller inte..

Nu ska jag renskriva en bokrecension innan jag gluppsar i mig gurkan.. :)


Kommentarer
Postat av: Sofia

Oh no!!!
Jag som tänkte anlita E.J. STÄD AB, det är ju den bästa i hela stan... Hmm... Jaja, får väl köra med "mr muscle" där hemma istället... Puss babe, hoppas vi ses sen.

2008-02-14 @ 07:31:29
URL: http://fiffigafia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0