Snälla Sofia

Kom en liten bit på samhällsarbetet så det var skönt det... :)
Sofia och bror åt här samtidigt som de hämtade busungen...
Hon sov så sött nere vid mina fötter ända tills Lisa kom
så mysigt såå...

Tur att det inte blev utgång idag för nu ska vi åka
till Tyskland klockan ett cirkus.
Gött att komma iväg mee...

Fick en stoor saknad av min ipod,
hade ju vart perfekt att ta med sig
men kom då att tänka på
Sofia..
Så fråga om ja fick låna hennes
å så snäll som hon e
så fick ja det..
TACK!!

Kommer underlätta en hel del
då jag med säkerhet vet att de andra
inte ens kommer vilja ha på så man hör liite liiite granna
av det som e på radion....

Tänkte plugga lite men skippar nog det..
Blir svårt att hitta fakta nu så
jag tror att jag ska kolla om något på tv:n
lockar istället....

Har ju kommit en bit på väg iaf... =)


Tack än en gång Sofia för lånet av ipoden.... Du är UNDERBAR!!!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Äsch det var väl inget. Klart du får låna den, med mina gamla "skit-låtar" på... ;) Haha!
Hoppas ni får en bra resa. Puss puss på dej underbara Emelie.

2008-02-02 @ 10:03:02
URL: http://fiffigafia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0