Mkt, mkt, mkt

Oj oj oj vad tiden gått fort....
Precis läst lite bloggar å desförinnan ansökte jag till två nya jobb,,, nästan tappat räkningen på jobbansökningar så skam den som ger sig... :)

Jag har insett att ja inte sett Glamour sen i måndags tror jag inte,, då kan ni bara gissa att ja har vart upptagen...

Gick inte upp med tuppen idag men nästan,,, 10,00 redan... Kom isäng bra sent igår så...
Mötte upp Becca på stan å sen sprang vi på stan som yrade höns ungefär,, fyra timmar försvann på ett kick bara..
Men fick köpt en massa nödvändigheter.... Kommer inte låta som det men allt behövdes... Köpte ett par jeans på Gina, brunkräm, rpuge, kajal, böcker (ett Måste i Sälen), tre oliak presenter till folk som fyller år när jag är borta.. =(
Gud köpte jag inget mer? Troligen inte men fattigare var jag iaf..
Blev ett snabbrace på Donken plus ett besök på banken också..

Kl 15,00 var det färgning hos Louise som gällde,, hade tänkt skita i det för man måste bara tänka på at färga om å sitta där, å de gör ont å tar tid.. Men men nu är de gjort å de blev sjukt blont..!? Fattar inte varför för hon har alltid samma färg men idag blev det betydligt blondare... Jaja,, sånt är livet..

Hem snabbt och drog med mamma på "shopping"runda på Willys,, så nu ligger det laddat med nudlar, schampo, tandkräm, pasta, soppor, knäckebröd o diverse saker... Samt burkköttfärsås,, måste vara det godaste.. :)
Får iof frukost, lunch å middag every day men med mig vet man inte,, intar hungern så är jag inte en glad person ...

Hem och fixa den ena presenten... Få litekrukor med i bilen... Springa in en snabbis med posten till sis å Jimmy plus skriva en lapp där.. :)  Prata förresten med dem häromdagen... Ååh vad jag saknar dem... Nio veckor.. Pust... Hoppas de kommer upp om de har tid iaf =) Men de som är intresserade så har de det bra, varmt å ligger nog nu i sängen.. :P Men imorn på playan i Vietnam....
Och begav mig sedan ut till Sofia... Där blev det mycket snack å kaffe.. Så mysigt så... Det är attans bara att bebisen aldrig vill sparka när jag kommer.. :( Märks redan vilken envis liten rackare som ligger där inne..... hihi... Ska vi ändra på när ja e barnvakt sen... Nee, han å Svea ska få göra vad de vill..  Å busan dessutom hon har blitt såå stor å ännu mer sötare... Jag saknar henne efter bara några dagar hur ska det gå i sju veckor.. Hon kommer vara  jäätte stor när jag kommer hem ju...

Jag fick iaf sagt hej då till dem,, ifall jag inte ser dem... Usch,, kommer sakna familjen jätte mycket ju,... Fattar inte,, man borde sakna folk när det gått en bra tid.. Men ja saknar dem mest nu,, innan jag ens har åkt.. Kommer bli som i Hultan å Bulagrien... TVå dar efter blir jag pipig av bara ett sms... Visste inte ens om de innan,, men that´s me...

Så när jag kommer hem kommer Svea vara som tre skogaholmslimpor å Sofias bebis i magen kommer att ha börjat få hår..(Eller hur stod de i tidningen?) Och hon kanske har en jätte stor mage .... Känns som om jag kommer missa massor..
Men ja ska ju ha kul också.. =)

Brummade förbi en kär van å skickade in ett paket i brevlådan,, så rolig å så mkt tid hade jag....
Kom hem å möttes av Becca å Jenny,, två omgångar ordfejden å lite tjöt=)

Har redan ångest för att ja inte kommer ha en data där uppe... Pust å stön...

Men det lär ja inte hinna tänka på... Har ett fullspäckat schema nu kan jag lova..

Fredag:
Väkning av mamma 10,00
Onödigt men Måste se Glamour...
Börja packa. Kommer ta tiiid.
Slänga massa kläder i tvätt..
Åka och handla det jag glöm.. (redan kommit på coca-cola)
Skriva ut fakta om Ps.B uppgiften plus börja om jag hinner
Åka med mamma och kolla en liten sak... hihi
Åka till pappa mellan 15-16 och säga hej då... :(

Hem och duscha
Kolla Glamour om ja hinner.... Måste...!!!
Flickorna kommer hit för att säga adjö å "fira" med utgång" haha
21,45 Min egna älskade pys kommer,, inte sett flickan på fööör länge,,
23,30 bege sig till stadt
02,05 KORV

Lördag
Se till att ha ALL packning klar..
Får besök av två pojkar och tre par skidor som ska åka med i bilen...
Kalas hos mormor 16,00 till lääänge

Söndag
Gå upp, duscha, göra sig iordning..
Plocka upp flickan från Vinninga
Bege sig till HÖGIS

Senare sju veckor:
ÄNTLIGEN HEMMA!!!!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Åååååh vad jag kommer sakna dej... känns inte som det är på riktigt att du ska åka bort så länge... *snyft*
Får se när vi kommer från IKEA, kasnke kanske hinner svänga förbi er goa mormor (lovar inget)!
Puss så länge.

2008-02-15 @ 06:49:16
URL: http://fiffigafia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0