Ladda för städ

Melodifestivalen igår var ju rena katastrofen,, vilka jävla låtar som går vidare.. Var ju ingen så där riktigt bra låt med heller,, är aldrig det nu för tiden..
Men ja var glad att jag fick min pizza iaf,, dock vare för mkt ost,, så smakade inte så där gött som de brukar... Men men,, flötigt vare å de va precis vad jag behvöde..

Blev Titanic på kvällen med,, väntade på låten men den kom ju aldrig.. Men med trevligt sällskap så gjorde de inget.. =)

Idag har ja hjälpt bror å Sofia lite med att flytta saker.... Det blir så fint där ute nu när allt börjar komma på plats ju...
Blir sugen på att själv flytta ju,, å ha det på sitt eget vis,, men men det dagen kommer...!!

Nu ska jag sova å ladda om mina krafter för imorn ska jag ha en riktigt städ dag.... Behövs...!!!

Så go´natt...!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0