Full rulle

Helgen har gått i ett rasande tempo,, gått fort ändå sen jag kom hem...

I fredags var jag med Sofia på stan hela dagen nästan,, kikade runt lite=) & tog en smarrig fiak på 3B... Åkte till bror & Sofia lite senare för smaskiga mackor,, inte fel det inte... Skjutsade pappa till kortkvällen och begav mig sen hemmåt....  För att göra mig klar för utgång... Var mkt trevligt ute faktikst=)

Lördagen var lugnt,, blev Donken å melodifestivalen med Jenny å Becca...

Igår avr det med lugnt, gjorde faktiskt ingenting förutom att läsa ut boken Vänninan av Denise Rudberg,,, nu har ja läst alla hennes böcker och rekommenderar er att läsa dem... =)

Hon skriver sjukt bra så man inte vill sluta läsa....

Var på Nyfiket idag där min nya praktikplats kommer att bli,, hon visade mig runt och så idag bara...
Inga trökiga jobbtider inte 09,30-15,30 tisdag - fredag..... Kan inte klaga precis.. Hoppas på att man trivs också bara=)
Blir kanske några lördagar och torsdagkvällar så blir nog en hel del timmar ändå.. =)

Nu ska jag lägga mig å läsa.... Är helt slut trots att jag inte gjort många knop idag.....

Tjoppsansa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0