Tandläkaren & garderoben

Kom upp rätt pigg idag,,, iväg till F&S... 
Sen var det tandläkaren bli så irriterad när jag är där....
Börjar med Snusar/rökar du? -Mm jag snusar... -Ofta? -Mmmm,,
Okej då ser du häär att de är en försjuktning på 2mm,, fatta inget men han drog å slet i käften för att visa....-Du förstår vad detta innebär unga dam? -neejaa -Du Måste sluta -Mmm
Hade jag velat sluta snusa hade jag väll för fan slutat...
-Äter du mycket godis och dricka?? -Äter inget godis men läsk... -Okej vilken? -Cola.. -Hur ofta ? -Ibland en gång/vecka ibland fyra beror väll på... -Aha, oj, oj , oj det var inte bra,, man får de flesta hål p.g.a det faktiskt det måste du trappa ner på förstår du.... -Mmm 
Hade jag velat banta/inte äta socker så hade jag väll för helvete gjort det........ De ska kolla Om jag har håll och sen laga dem..... Och sen värsta frågan... -Borstar du tänderna? (Skämtar han med mig eller? Jag är 18 år,, ingen jävla barnunge) -Mmm -Hur ofta gör du det då? -Två ggr om dan.. -Ne men Oj det var ju bra....
Hum..? Kan ju vara glad att jag slipper betala men nån snorunge är jag inte...
Sen när han kollat å tatt bilder så fråga ja om jag hade hål... -nej de har du inte... Då kunde jag bara inte låta bli -Det var ju konstigt,, så mycket dricka som jag dricker borde ju ha en massa hål.. -Ja du om du fortsätter som nu så kommer du ha en massa hål nästa år förstår du,, det visar sig inte så fort.. Frätande ämenne å bla bla bla..
Konstigt för jag har druckit Cola i 18 år och Aldrig haft ett hål... 
jaja,, hål hade jag i varje fall inte men fick sånt där flour eller banan grejj eller vad det heter....
(Detta var inte menat som ett tandläkar-inlägg men de blev de nästan)

Hem och var dö-hungrig (bara för att jag inte fick äta på en timme)
Men laga mat så de var karlt efter en timme iaf :)

Har fått mycket gjrot tycker jag å klockan är inte ens mycket.. :)
Hämtat bananlådor,, åkte runt halva stan innan jag fick tag i dem men nu är de fyllda,, tog bara tre men borde tatt mer ju :( Aja...
Dammsugit ur i garderoben och rensat lite skit.... Hitta dock tre kartonger med solböcker.. Sånt man lärt sig som liten Släng Aldrig nånting.. Så det har jag inte gjort.. Orka inte kolla i dom nu men...
Har bara tatt de "yttersta" ur garderoben.... Är ju en förmögenhet jag bara har slängt in...Slarvigt... (Hitta en dyr ljusstake jag fått som var sönder,, är dock det enda trasiga jag hittat... Så bra att man gör iordning nu innan jag förstör nåt mer ) Hitta Moment-glas (vilket är fullt)
Häganäs samlingen som de saknas lite från... Såna där julänglar elle vad tusan det är. Martini-glas... Sånt där stort päron,, säkert fått av mormor som är svin dyrt.... Fattar inte, bar anu hitta jag så jag kunde pynta ett helt rum med julsaker... (De flesta från mormor) På bara några år... Herregud,, är glad att jag inte gick längre in i garderoben... haha.... Så nu ska jag ställa tillbaka allt å slänga lite till skit....

Sen kanske man hinner med lite frågor till provet nästa vecka :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0