Skolblogg...!?

Svea var så söt å duktig hela tiden....Klia överallt bara när jag såg en fästing på henne,, usch de e hemska.... :/
När bror å Sofia kom för att hämta henne så bjöd dem på pizza,, mkt smarrigt... Tack igen!!!

Hade förresten nat. eng writing idag,, känndes som en blixtslog ner från himlen för kom på ord jag knappt visste att jag kunde,, lärarn hade kollat snabbt på det å sa att det såg bra ut så bara att hålla tummarna för att resten av proven gör det också nu då !! =)

Lugn kväll så ska väll ta och rent ut sagt "hoppa" ner i sängen och ladda för fackrpovet imorn..
Är inte så värst nervös men kommer kanske imorn...
Lär bli stressigt om inte annat... :/
Pust,,
kanske känner jag av nervositeten??
Njae,, ändå inte...

God natt!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0