Rise and shine

Helgen har flugit fram i ett rasande tempo känns de som.. :)

Det blev utgång i helgen,, var hemma hos Jenny och startade med att  grilla... Var såå gött emd grillat och så fint väder dessutom... Plus att hennes katt hade fått kattungar som var tre veckor idag,,, ååh jag blev så kär i dem allihop så det finns inte... De var så söta och lurviga och mysiga,....!!! Är inte katt-fantast men då ville jag mer än gärna ha en katt,, när de är så små... När de växer upp så gillar katter aldrig mig och dräför gillar jag heller inte dom.. :P hehe
Väl ute var det okej,, mycket folk p.g.a både löningen och solen.... Så det var helt okej,,, även om man gjorde bort sig big time... Men men,, man är som man är när man inte blev som man skulle.. :)

Annars har de vart lugna gatan hela helgen....
Känner mig stressad då det är mycket i skolan,, men är ju ledig ons, tors, fre så lite ska jag väll få gjort iaf.. :)
Betar imorn av eng- writing test och på tis är det fackprovet.. :)
Ska även ta TBE-spruta på tisdag... Ska läman blod närsta vecka så kom att tänka på att det kanske påverkar..? =/ Men men,, sista dagen är ju på tisdag så tänker inte hoppa det,, kanske kan slå en pling imorn och se vad di säger....

Ska även försöka sola i veckan.. Vill ha lite färg ju... :)

Ska skriva ut lite saker jag behöver till skolan och sen ska jag få i mig nåt att äta,, tror det är fisk på matsedeln idag... haha... Och sen ska jag packa och bege mig hem till pappsen... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0