Mycket bloggande

Blir det när jag ska plugga,, för det är så sjukt trökigt...
Iaf prov,, kan inte få in det,, så blir jag uttråkad å kollar lite på internet... Menar hur lätt är det att plugga in alla styckningsdelar på djur... Men men,, enligt de "häfte" vi ska ha prov på så har jag fått in hälften,, typ... Med lite mer repition... Men sen har man hört på omvägar att de ska vara allt man gjort också.. Synd då att jag knappt håller koll på bräsera, blanchera, tranchera osv. osv. osv... Inte direkt intressant om man säger så...!!!

Vi fick iaf lite att säga till om så provet e onsdag 13,00.. Inte illa att de lyssnade och bestämde sig för avd vi ville.. :)
Perfekt då hinns de både med träning och fixa med lönen.. :)

image111Jag i ett nötskal right now

Kommentarer
Postat av: Sofia

Kämpa på med läxorna!!
Kram kram.

2008-04-21 @ 20:27:07
URL: http://fiffigafia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0