Mission Possible

Sis kom hit för en liten kaffepaus i sin planerade dag... haha

Kan väll säga att jag är KLAR med arbetet... Skulle kanske kunna skriva med lite mer i slutet men vill inte lägga till för mycket eller så det blir för grötigt,, nu står de rätt klart och då vill jag inte förstöra det... Men kanske blir lite till ikväll de får man se.. :)

Mamma skulle byta till sommardäck idag,, men då var det punka på ett av dem så den står kvar uppe hos mormor,, så då blire cykel till träningen,, oj,, var bra länge sen jag cyklade till träningen,, men de är så.. Ska man väl träna så kan man fan götta sig å ta bilen dit.. :) Men men,, en cykeltur i det fina vädret skadar inte heller. :)

Å imorn är det skolan, jag Längtar faktiskt,, ska bli roligt att se alla igen ... Och nu äre inte långt kvar.. :) Tråkigt å börja åtta bara men men,, inget å klaga på...

Här är min rubrik,, ett mission,, som nu är slutfört :)

image108
Studentklänningen

Kommentarer
Postat av: Sofia

Åååh vad fiiin!! Du kommer va så söt! :)

2008-04-13 @ 16:57:51
URL: http://fiffigafia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0