Johnsons tisdagskväll

Oj, oj, oj vad bra det var!! Även fast det bara är en serie så lever man sig in i det,, eller iaf jag... Blev såå glad när Lynette fick beskedet att hon var frisk.... Åhh, var som en sten :)
Som man säger:

Det som inte dödar dig, gör dig starkare!!

Tror att det blir lite läsande innan Brothers & Sisters... Eller bara tv,, känner mig faktikst rätt trött..

Imorn är man ju ledig iaf,, såå gött ska det bli...
Så ska träna 10,00 och sen tandläkaren 11,30.. Minns inte när jag var där senaste men är inte ett dugg ororlig, aldrig haft ett hål så vet inte vad det innebär heller :P

Sen tror jag att jag kanske ska ta tag i garderoben här hos pappa... Är mest jag som förvarar saker där, eller nej, men mycket är mitt..
 Skulle kolla hur mycket jag hade i min Höganäs samlig som jag fått av sis & bror... Hitta bara 6 flata tallrikar så ska rensa och kolla lite vad jag egentligen har. :)
Trodde förövrigt att jag hade 4-5 selterglas i Moment men visade sig att jag redan hade tolv,,, tiden går fort .... Så får ringa å säga att de inte behövs några i student present... Kanske två till men de kan man ta på en födelsedag istället. :O)

Sen modevisning ute i Mellby,, vet knappt vad det är för kläder eller nåt men är mormor som dratt med mig å Sofia så ska bli spännande.. :)

Studenten ... Ååh vad jag längtar...Blir hur sköjj som helst,,

Gbg med klassen den 23:e maj
Ölbrännbollen datum?
Karnevalen måndag innan utspringet
(älvaslaget dock inte med klassen men kanske me släkta)
bonnerundan 7:e juni
klä vår kärra samt "klassfest" måndagen den 9:e juni
springer ut den 11:e juni,,, stadsrunda

Kan inte annat än Längta... :) wiihoo!!

Nu ska jag krypa ner... :)

Förresten... Idag är en Bra dag:)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Har oxå en bra dag idag. Det måste bero på solen :)
Längtar oxå till älvaslaget. Hoppas det blir av i år bara och att jag kan vara med... annars blir vi två som hejar på kanten :) Ses sen gumman. Kramis.

2008-04-16 @ 15:24:40
URL: http://fiffigafia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0