Greatest day!!

Klockan tio i morse drog jag, sis å mamma iväg mot Trollhättan,, med främsta syfte att hitta en klänning jag kunde ha på utspringet,, eller kjol och likannade..
Sis hade sett en jätte fin där,, så in i Zala affären,, men fanns icke i min storlek (ovanligt? nej)
Kände att jag Verkligen ville ha en klänning från en affär som Inte finns i stan,, ville ju inte vara som alla andra..
Så jag hade stort hopp och var inne i diverse affärer, provade, kollade, spanade.. Men nej jag hittade ingen och blev sådär halvilsk.. Mitt stora intresse 'är inte att leta efter kläder och hittar jag inte det jag vill ha så kan jag lätt bli aningen grinig.. Vilket mamma å sis nog märkte.. haha
Men jag provade en,, den var okej,, men inte mer.. Men bestämde i huvudet att jag skulle skita i att kolla mer och hitta ja nån så gjorde jag ,, annars skulle jag ta "okej"-klänningen...
Kikade in på Vero Moda och kikade (å diverse andra affärer) Men ville inte ens kolla för tänkte att en sån har varannan männska säkert..
Sen fråga mamma om vi skulle in på Mq,, okej tänkte jag sådär halvt sur...
Men då såg jag en urfin klänning,, fanns två sotrlekar kvar,, typiskt tänkte jag men den fanns faktiskt i min storlek,, så in i provhytten.. Och jag blev mäkta glad när den passade,, tyckte den var ur söt...
Så nu har jag hittat Min klänning..!! Och det känns super gött..
Blev på aningen bättre humör och vi kikade runt i diverse affärer...
Fick också ett linne och en tröja av snälla mamma.. :)
Så en mycket bra resa var det..
Bäst för sis som Alltid hittar mest saker.. Hon skulle inget ha men tji fick hon..
Letade också skor men hittade inga som jag tyckte passa..
Svänge till å med in i Grästorp på Hectors eller vad det heter..
Hitta ett par som jag skulle ta, men jag ville egentligen ha högre klack och det höll sis å mamma med om så det blev till slut inte dom....

Men det känns Såå gött att slippa tänka på det nu iaf.. Och jag Skiter i ifall nån annan har en likadan klänning, för jag blev helt såld på den och den var bekväm och Allt det dära...
Nu saknas skor och några smycken, vad man nu ska ha..!? Vet jag inte men ska kolla lite skor imorn..
Tidigt kanske men då är det Gjort och man behvöer inte bekymra sig eller vara ute i sista sekunden heller...
Har inte ens nämnt hur den ser ut.. :P
 Men den är (naturligtvis) vit,, lite silkestyg eller nåt,, är inte säker och inte hajj heller men tror de haha..
Med ett svart sidenband under bysten.. Smala band och ja,, så är den iaf... :)
Med tanke på bysten behöver jag hitta en bh med ju...Utan band.. :) . Har kanske nån men den sitter inte skönt så en ny är inga fel..

Nog om det,, jag som inte ens är såå klädintresserad,, inte i närheten av nån jag känner knappt. :P

När vi kom hem sprang jag in å bytte om och sen bar det av till Råda och gå femman med sis och Sofia.A ...
Riktigt skönt,, och det var så fint väder också ju.. :)

Var ju inte Du blir vad du äter, men kolla Lyxfällan iaf,, inte så roligt men okej...

Kommentarer
Postat av: Sofia

Kul att du hittat DIN klänning!! Låter jättefin. Förresten så kommer vi tre på din student. Nåt annat går jag inte med på. Vill ju absolut inte missa din stora dag, och det vill inte kickboxarn heller ;) Puss och kram.

2008-04-10 @ 21:56:10
URL: http://fiffigafia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0