Götebörgare

Är de inte för underbara?
Spenderat tiden sen förra inläget med att ringa runt till lite olika ställen.. Alla, verkligen Alla de jag ringt till har sköjjat å skrattat.... Den ena kudne jag inte hålla mig knappt,, var om chokladprovning,, han sa att han till och med kunde säga några bra viner så kunde vi ta med oss själva dit och ha en liten förfest innan vi skulle ut...  Herregud,, börjar ju undra om han drev med mig eller inte!?

Aja,, har iaf några chokladprovningar som vi kan diskutera om imorn.. :)

Vet ju inte ens hur mycket pengar vi har... :/ Men så är det,, Ingen som lägger ner energi.....Tyvärr...  

7 rätters för 700:- spänn kanske?? Aningen saftigt.... Men vore lite coolt att prova med...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0