Cause I had a godd day

Jag vaknade i morse och var Riktigt pigg,,, ovanligt men ack så skönt var det iaf.. :)
Blev till salen för Ps.b 08,00.... De hade redovisningar,, sista gången,, intressant och kul att se hur andra tänker,, (även om de inte tänker som jag)
Lämna in mitt "arbete" efter lektionen och pratade lite,, han förstod inte att jag hade skrivit ner allt men men nu ser han hur jag har tänkt iaf sa jag... Så ska tydligen redovisa det,, men dock i mindre grupp,, antar att jag får vara med nån som inte törs i helgrupp,, haha,,, Men får väll se lite,, glömde ju fråga om det drar ner betyget... :/ Får bli nästa veckas fråga..
Fick ännu en uppgift som inte är lätt för mig att göra då jag inte vart med,, men men fick lite material så får se hur det går.. :)

Sen hade jag ett "samtal" med en av lärarna... Att de aldrig kan erkänna att de själva har gjort fel... Tror att det går att börja prata om annat så fort man förklarar varför jag är arg och känner mig besviken på dem.. Tro tusan att jag inte tänker vara trevlig... Men men,, hon skulle ha ett "samtal" med en till elev och sen förkalrade jag snällt att detta är inget missförstånd...  Så hon "lovade" att komma till mig eller kalla in mig så jag fick höra vem av dem som ljugit för mig.. Får väll se om hon ens kommer ropa in mig... Tror knappt de.. Men men,, att "ljuga" (vilket är ett ganska grovt ord men ändå, att inte vara ärlig) som lärare är oacceptabelt... Men men,, jag är ju inte ovan direkt,,,

Har också hunnit med en inställd lektion och nu äre studiepass,, tröök....

Men har iaf fått nya läxor att ta tag i nu så nu vet jag vad jag ska göra när jag kommer hem iaf... : )

Tog upp om samtalen jag ringt om choklad å di verse saker igår... Men verkade inte som om nån orkar kolla upp hur mycket pengar vi har... Om de inte vet tills på måndag så river jag sönder papprerna och skiter it.....

TjoppTjopp so long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0