Bytt & betalt

Var bra segt att komma upp i morse :(
Men väl på Hyllan så gick det faktiskt över förvänta snabbt.... Tycker vi alltid har så bra stämmning där, bara det gör det lättare=) Men lite skämt,, om än extrema...
Tråkigt bara när folk skiter i´t.. Är egentligen fem tror jag i vår grupp,, vilket krävs då vi idag skulle göra fyra varmrätter.. Idag var vi tre så fick stryka den vegetariska... Men men,, skönt att slippa dem ibland också..

Fick betalt sligningen med,, skönt...
Provade förresten min klänning häromdan med bh:n under,, för det första var bh:n typ felsydd, eler kanten syntes så den har jag bytt ,, igår,,, Sen var klänningen bra trång,, fick nästan inte igen den så den har jag vart å bytt idag också... :) Tur att jag kolla nu och inte dagen innan...

Blev hem för att läsa ut Stieg Larssons tredje bok,, ååh vad bra dom varit ju,, skulle velat att det kommit mer, men de gör det ju inte så.. :( Men super bra är de verkligen....

Blev Bräda på F&S,, Jenny å Becca var med idag,, lite kors i taket iaf : P Såå sköjj är de iaf :)

Och om nio minuter börjar ju Desperate Housewifes,, ååååh att jag har längtat... Orkade inte kolla de repris-avsnittet som är nu,, för har käkat å diverse saker.... Ska bli såååå gött å lägga sig där,,, funderar på att ta lite glass i reklamen kanske och lyxa till det.. =)

Och sen är det ju Brothers & Sisters också...

En helt underbar tv-slappar-kväll med andra ord..!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0