Är vi så lättlurade?

Var lugnt och fint på jobbet idag.... Becca komsista halvtimmen eller nåt och tjöta.. Alltid trevligt.. :)

Han kolla i en tidning,, hälsa eller vad den hette.. Går vi verkligen på allt som står i dem undrar jag då?
Gå en timme om dan och slipp cancer..... Låt barnet suga på napp, minskar spädbarnsdödligheten....  Ät det och minska bröstcancer... Ät det och gå ner 15 kilo.. Följ denna diet och gå ner 2kg/vecka... Ät denna frukt och du har dagens behov....

Det finns Hur mycket som helst man ska följa, göra, äta för att leva i princip står de i de dära tidningarna... Förr då? Folk levde och följde inte nånting av det...
Det är sanslöst hur mycket "strunt" (enligt mig) de försöker pränta in i våra skallar..... :/

Svänge förbi sis på vägen hem med Becca och satte oss ute i solen och drack flera koppar kaffe.. :) Men blev allt lite kallt mot slutet...... Men ändå skönt om man satt sig i en solvägg.. :)

Börjat kolla lite på provet nu,, två frågor kan jag hittils... Jag har en tendens att sluta när det blir för jobbigt ... haha.. Men har ju ett litet tag på mig att försöka få in det iaf....

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag är rädd för att vi är så lättlurade. Åtminstone så tror folk vad de VILL tro och vem vill inte kunna gå ner 2 kg i veckan..? Typ... Innerst inne vet man nog att det inte stämmer.
Lät gött med kaffe i solen. Ska nog koka lite nu :)
Din söta bror ligger och sover på altanen med bar överkropp... :D Han ser ut att trivas. Själv vill jag ut och cykla... Får nog väcka upp honom med lite kaffe... ;) Händer hos dej ikväll då? Puss puss.

2008-04-19 @ 16:13:59
URL: http://fiffigafia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0