Tröööt

Är så himla trött så vet inte vart jag ska ta vägen knappt...
Skolan åtta til typ halv ett... Vidare till körskolan för att sitta vid datorerna vilket gick sjukt dåligt å då tar jag inte ens i... Körlektion i 80 minuter,, gick väll okej,, är så satans tråkigt bara så det finns inte,, ingen kör ändå som dom säger att man ska.. Titta i alla speglarna, vänd dig om, inte ens en fluga får komma förbi där, ta bort fotem bla bla bla.. Dom säger ju det bara för att man ska köra bra å bekvämt för andra som hon sa men inte ens dom som fått körkort för mindre än två månader sen kör så ,, mest ovärt känns det som iaf..

Ikväll ska Sabina komma hit för att välja ut stil till "vår" tatuering som sätts på elva imorgon.. Gaaah... Har blivit fruktansvärt impulsiv eller vad säger man.. Eh på med en socka så syns det inte bara... Blir nog skit bra tror jag iaf...

Det har inte vart en dålig dag men ändå känns det verkligen som det.. Har visat sig att på fredag slutar jag skolan 15,20... Sen ska jag tydligen vara i skolan å ha hand om en middag 15,00-00,30... Samma tid på lördag,, det sjukaste i allt är att vi har inte ens sagt att vi vill göra det här.. Vi skulle funderade på det efter vi fått reda på hur mycket pengar vi skulle få och sen rösta om det.. Men nej nej,, vi älskar att bli körda över.... !!! Det är faktikst så,, lärarna tar ingen som helst hänsyn utan Dom eller Vissa av dem bestämmer allt å tror att vi bara ska dansa efter deras pipa... Sen kan man inte bara skita i det för då blir det bara värre för de som är där .... Åhh vad hotell å restaurang är tråkigt.. En dag i kök denna termin vilket känns jobbigt men ändå okej ... Nästa termin är det Två jävla dagar i köket... Det blir satans så mycket värre... Hur kunde man välja så fel linje?? Eh,, har ju ölbrännbollen å karnevalen, redan börjat att se fram emot det.. ;)

Ne, blir vll till att sätta mig med körskoleböckerna,, osäker på om de går in eller inte =/ Var länge sen jag började läsa boken så ska försöka läsa om den en gång till nu å skirva anteckningar tänkte jag.. Tror det kanske funkar men vem vet.. =/

Men först å främst ska jag skriva ut oliak stilar på datan å lyssna på Dunka mig gul å blå =) Hejs svejs..!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Dunka mej gul och blå är inte bra Emelie... ;) Vill du ha kaka? Puss.

2007-09-03 @ 20:20:51
URL: http://fiffigafia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0