Rullning

Tränade med Becca idag,, andra gången denna veckan,, det är verkligen skönt när man kommer igång.. Denna somamren har man varit så onyttig å flötig så det är inte sant.. Vågar inte ens ställa mig på vågen, men nu blir det träning som gäller iaf..=)

Åhh vad jag längtar tillbaka till sommaren,,  sena kvällar (med dåligt väder)... Alla skratt å alla minnen... Träffade nytt folk, bar på Hultan, Bulgarien, tjötade med folk.. Åkte till liseberg, på en liten tripp osv. osv.

Nu känner men av det verkliga livet.. Skola, samma rutiner,, läxor.. Helgerna sova.... Ta igen sig, (festa kommer väll längre fram :P) Åhh vad jag längtar tills man får jobba, tjäna pengar, skaffa egen lya att bara mysa i... Åhhh... Eh, har ju tid på mig att fundera över vad jag ska göra för att tjäna pengar tills studenten iaf.. =)

Go natt gott folk!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0