Onsdag kväll..

Har läst en del bloggar idag, å det alla andra är mycket roligare att läsa än min.. Kanske beror det på att jag är alldeles för fantasilös..? Eller bara allmänt tråkig..? Tror med på det första :P
Sen tänker man eller rättare sagt jag lite på,, hur mycket kan jag skriva? Man kan ju inte lägga ut hela sitt liv kanske.? Men är det okej att skriva om folk i ens närhet.? Kommer nån bara skaka på huvudet åt mig.? Hmm, skit samma.. Skaka på huvudet så mycket ni vill,, i värsta fall låt bara bli att läsa=)

Igår var en bra dag... Var med pappsen på Sahlgrenska å de kan nästan med säkerhet säga att det nu är borta... Att pappa är frisk ;) En stor klump i magen försvann... Iof men ska kanske inte säga helt säkert,, men hur det än är så Vet jag att det kommer gå bra.. Med säkerhet.  Jag är så stolt över honom, han har hela tiden varit uppåt å glad, hela tiden är han sett frammåt.. På hur mycket hojj han ska åka å allt han ska göra.. =) Så stark å så underbar.. !

Becca kom förbi igår, en så underbar person, så omtänksam på alla sätt å vis.. För var dag lyser det mer å mer om henne..!! Tack för att du lyser upp mina dagar!

Ja å syster har bestämt oss för att börja lämna blod, varför gör inte alla det.? Det är för nånting bra, det tar knappt ingen tid å man hjälper en massa folk på det sättet.. Tyvärr måste jag nu vänta ett halvår p.g.a att jag tatuerat mig,, bra att de är noga, men känns lite långt,, bara för en tatuering.? Men de e klart,, de vet vad de håller på med.=) Ska iaf gå å ta några prov på fredag, å hålla systers hand när de tar provet... Kan hon göra det så tror jag nog att i princip de flesta kan.. Hon vågar inte ens kolla när nån annan tar ett blodprov så .... Kom igen ring å boka en tid ni också..!!!

Vad händer ananrs då? Det är skola, det är läxor, det är kompisar, det är övningskörning.. Ungefär så rullar mitt liv på =)

Ska också iväg på Magnus Uggla i november,, ska bli så himla sköjj.. Han kan göra musik den människan... =)

Fan vad denna staden är liten eller... Jösses... Inser det mer för varje dag.. Alla vet i princip allt om alla.. Så fort man sagt nåt till en person den ena dagen så kommer nästa fram å ska berätta den dan efter, ovetande om att man själv sagt det.. haha Ska inte klanka ner för jag har insett att jag faktikst älskar den här stan... Det som är mest konstigt det är inte att man pratar med sina kompisar om det,, utan det är nog mer att man berättar för sin morsa vad nån man är bekant med gjorde ... Låter knasigt men det är det också.. Man åker till Bulgarien.. Man har en konflikt med en person, (inget stort, utan allt är upprett) å visst, jag berättar det för min mamma för att vi pratar om de mesta ;) Å sen får tydligen folk reda på det (så klart, staden är liten) men då går de till sina morsor o berättar det som sen frågar min mamma.. Haha,, bryr mig inte om det så men det är rätt sjukt.. Varför ska vuxna bry sig om en liten skitsak..? Jaa jävlar helvete jag glömde helt bort att det finns folk till allt,, nyfikna, äckliga människor..  Usch ... Blää... Sån ska jag definitivt inte bli ,, men kul för man kan ju skratta åt dem..
Det roligaste är att den som vet mest,, den vet i princip hela stan mest om också.. haha.
Tror knappt nån hängde med men var bara tvungen för att det är sjukt roligt,, å sjukt knasigt..

Oj vad jag skriver... Riktigt skojj att bara skriva av sig... 

Trevlig natt //Emelie

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hihi. Tycker inte alls att du är tråkig!! Tycker du är en helt otrolig människa som växer i mina ögon var gång vi ses! Du är grym Emelie!! Puss.

2007-09-13 @ 07:24:48
URL: http://fiffigafia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0