Gnabb..

Kan man skippa någonting jätte roligt bara för att "markera" att någon annan gjort fel?
Ju mer jag tänker på det desto mer inser jag att JA, så är fallet...
Alla kan ha en dålig dag,, alla kan ha en dålig vecka,, alla kan ha en dålig månad om personen har en anledning till det.. visst... Men hur fan kan en människa ha en dålig månad mot enbart ett antal personer när inget är fel..? Det är svårt att veta,, när man till och med frågar och verkligen bryr sig så får man till svar att men nej det är inget..
Nu frågade denna person mig om jag ville hitta på nåt kul med henne, visst det skulle vara skitkul.. Men jag vet också att det finns en baktanke då jag är medveten om att denna personen aldrig skulle göra detta om inte jag hängde med..... Visst, jag vet att jag skulle ha skit kul..
Jag tror bestämt att jag är för jävla egen och envis.. Jag vill "markera" att du beter dig inte normalt, sluta ge tykna kommentarer, slutte håll på som du gör.. Då kan vi ha kul ihop igen,, inte innan.....

Varför är det Alltid så här..? Det är tjejernas fel, helt klart.. Vi ska tjafsa, småbråka, ge onda blicken, komma men små kommentarer som nästan ingen annan märker.. Varför kan man inte bara vara som killarna , slåss om det å sen är det bra..!!

Men vad tusan,, vad vore världen om inte alla dessa små tjafs fanns å lös upp våra dagar!!! ;)

Kommentarer
Postat av: Magda

Hej tjejen!
Jag förstår vad du menar! De är inte roligt när man känner att de är bara mot vissa de är dålig dag, vecka elle månad. Stå på dig! Hoppas du mår bra. Kram

2007-09-14 @ 22:04:23
URL: http://Maggis.bloggspace.se
Postat av: Therése

Det är ett konstigt fenomen det där med tjejer. Det ska pratas skit till höger och vänster. Varför kan man inte bara säga till varandra som det är?! Tänk vad mycket lättare allt hade varit då..
Kram

2007-09-16 @ 00:25:04
URL: http://tess.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0