Bokmässan

Nu är jag precis hemkommen från bokmässan i Gbg... Det var helt okej.. Var aningen för mycket folk så blev för trött på att stå och läsa baksidan på böckerna då folk putte, knudde sig förbi osv..
På vägen dit ser vi att Gynning ska ha en "föreläsning" om man säger så om sin nya bok Privat tillsammans med Alex Shulman plus att Adam Alsing ska vara deras,, nånting avd det hette,, å typ "hålla" i det..
Vi är där i tid och invänta platser,, Carolina träder fram å jösses,, hon ser inte alls ut som på tv.. På nåt konstigt sätt. Jag har nästan tyckt att hon har varit pyttelite mullig å jaa.. Men hon är lååång som tusan,, jätte smal, ur långa ben,, ganska stora bröst (trots att hon tagit ut dem) Adam Alsing är inte lång alls,, å Schulman, ja han ser ut som på bilderna.. Jag var nog aningen i extas där jag satt då jag tyckte det var riktigt skojj att se dem och knäppte ett par bilder. (Som jag ska lägga upp när jag får dem från sis)
De pratade om boken å pratade lite allmänt,, de var hursomhelst sjukt rolig och alla skrattade... Nämnde jag att jag såg Carolinas mamma också..! ;) hehe,, lite extas var det allt..
När de var slut sållde de tydligen boken Privat som är deras meil till varandra.. Jag å Sofia gick fram, köpte en bok och lät Gynning signera den...
Eh tänkte jag lika bra att gå ill Schulman också. Tyckte han såg lite ensam ut då de flesta bara riktade blickarna mot Carolina. Har läst hans blogg en del det senaste och tycker att den är riktigt underhållande..
Alex var en sån person man fattade tycke för på en gång bara genom att se på honom typ. Så han skrev i boken också.. :P Skrev att Carolina stavat mitt namn fel b.la.. Och då vill jag tillägga att det är tur att han bloggar då hans handstil var något "barnslig" och oläslig och liten. :P
Hursomhelst,, det har varit en lyckad dag..!!!
Blir strax att trampa hem till pappsen för en lugnt lördagskväll med boken Privat i högsta hugg...  Dock snart utläst då den är tunn och lättläst.. ;)

Byebye //Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0