ARG :(

Jag är såå jävla arg, arg, arg, arg så det är inte sant...

Vart i skolan idag 15,00-23,30 typ... Vips står Jenny där å snackar om inbrott i vårt omkläddningsrum, trodde hon skojja, men väl där nere såg det ut som helvete.. Grejer över allt, söndriga kläder, saker som fattades...
De hade tatt pengar å cigg... Hade inga pengar så de hade inte tatt nåt från mig så tyckte bara synd om de andra.. Sen visade det sig att de tatt pengar ur Sofis plånbok på "Hyllan" För att förklara är det där vi serverar våra gäster, alltså kanske 10 meter ifrån dörren till restaurangen, som Hela dagen stått öppen, å köket har Aldrig varit tomt.. Hur fan kan de gå ihop? Vi har inte sett å inte hört nåt.. Jo Robin hade sett två ungdomar runt 15 år, men de behöver inte vara dem,,,
Hursomhelst,, sitter innan vi ska åka hem å säger,, -Ne nu blir det ipoden på högsta volym å cykla hem å sööva... Saken var att det fanns ingen ipod i Emelies väska...
Så åkte till polisen å anmälde,, saken är att skåpet var inte låst... Så lär inte få ut ett skit för det... bajs, bajs, bajs...

Kan ju bara skylla mig själv,,, men vad fan,, man ska Aldrig lita på nån

Hur vågar nån jävla idiot ta sig in i skolan när det finns cirka 130 pers där..??
Det är en sak att sno i en mataffär eller va fan som helst men från nån?
Det finns ta mig fan folk till precis allting...


Kommentarer
Postat av: Sofia

Ja, man úndrar vad det är för fel på en del... Fan va tråkigt. Kram på dej.

2007-09-10 @ 12:41:00
URL: http://fiffigafia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0