Äntligen är det helg snart..

Imorgon är det fredag,, såå himla skönt.. Men har en del saker att ta tag i.. Skola 8,00-14,00 . Måste ringa till lite olika färjor, t.ex, Stena Line, Silja Lina m.m och höra om de tar in praktikanter... Jag, Sofie, å kanske kanske Becca pratade lite om att det skulle vara lite skojj att åka iväg på praktik på en båt.. Här i Lidköping har de ändå bara sunkiga restauranger så det skulle enbart avra pest å pina i sex veckor.. Är dock skeptisk till att de tar in folk på båtar å hur de gör med tider å allt sånt,, men det avslöjar sig imorgon. Tror jag rätt så lär det ändå inte bli något av det..
Jag å Becca Måste ta tag i vårt projektarbete... Vi har inget planerat alls,, och helst ska det vara avklarat innan jul. Skulle finnas en massa saker att göra men det måste hänga ihop med mat.. Så himla tårkigt, ingen annan behöver relatera till nåt, de enda som finns är att laga mat till ett sällskap (Vilket vi tänkte göra först, men insåg att vi varken ville vara med i gruppen eller laga mat å planera en massa skit) Man skulle också kunna skriva en kokbok, vilket skulle vara så satans tråkigt.. Är de nån som har ett förlsga så vänligen hör av er.. Mina/våra ideér är som bortblåsta...
Efter skolan blir det att besöka farbror polis.. Lämns in spellista över min ipod plus kvitton å sen prata om vad vet jag inte men.. De kanske är ett par ungdomar på spåren, hoppas att de hittar dom.. Då jävlar ska de få stå kast för sina idiotiska dummheter..
Det var det jag skulle ta tag i imorgon, inte mycket men det Måste helt enkelt bli gjort..

Jag har inget planerat överhuvudtaget i helgen,, vilket är sjukt skönt.. Jag har ingen ork och ingen vilja till att hitta på nåt.,, inte ens hyra film låter lockande..
Det enda jag vill göra är att vara hemma, läsa ut min bok, börja på en ny, kolla lite på tv å sitta vid datan.. Låter himla tråkigt faktikst.. Men är man inte på humör så är man helt enkelt inte..

Nu blir det till att göra sig sängklar å sen läsa bok för att sen stensomna.. Natti natti

Kommentarer
Postat av: Sofia

Har mer ont i halsen idag... inget kul alls. Men hoppas att det blir bättre senare! =)Tycker inte alls din helg låter tråkig. Riktigt skönt emellanåt. Att bara göra inget.
Kan ni inte göra en kokbok? Låter urspännande ju. Välj ett tema, tex grekiskt och så lagar ni 10(?) grekiska recept. Fotar lite när ni gör det och slänger ihop allt till en kokbok?? Piece a cake!! Puss gumman.

2007-09-21 @ 07:08:44
URL: http://fiffigafia.blogg.se
Postat av: Sofia

Förresten... Halkkörde du igår?? Hur gick det??? Puss igen.

2007-09-21 @ 07:09:51
URL: http://fiffigafia.blogg.se
Postat av: Magda

Ha en skön helg! Kram

2007-09-22 @ 10:35:29
URL: http://maggis.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0