Hemkommen=)

Veckan i Cypern var underbar.... Solat, badat, ätit gott och mått underbart...!! Gud så fantastiskt det var..

Kom hem i fredags runt halv nio kanske.. In i duschen å sen börja förfesta...Drog med Becca å Jenny till stadt... Var riktigt sköjj... =)

På lördagen bar det av till Gbg till The Studio... Hejsan hoppsan vad bakfull jag var.. Satt på Mc Donalds nästan hela tiden till 14,15 för att sen bli sminkade å ta kort.. Det var hur som helst riktigt kul... Var nervös som tusan men när man väl kom igång å gjorde alla poser de tjatade om så gick det fint,, dock tog det lååång tid, var där ända tills halv åtta....
Så när vi väl skulle välja våra kort var vi stressade som tusan då vårt tåg skulle gå 20,02... Så hade tre kort jag valde mellan till slut,, å jag mitt dumhuvud har nu insett att jag tog helt fel kort.. Åååhh vad jag hade velat haft det som jag tog bort. Var stressad som bara den å tog fel beslut..=(Dumma.....

Nu e jag iaf hos pappsen....  =)

Over and out  //Emelie

Kommentarer
Postat av: Sofia

Låter helt underbart!! Massa pussar på dej. Har skanat dej faktiskt :)

2007-10-15 @ 12:56:44
URL: http://fiffigafia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0