Här händer grejer....

Nu har jag precis gjort mig ordning för sängen,, är helt slut... Duschat precis, innan det tränade jag kombi skiv å spinn vilket var både det skönaste och det jobbigaste jag gjort.. Innan det var jag i Falköping å innan de skolan... Så dagen har rullat på snabbt som bara den...

Det händer grejer här cokså vill jag lova..
Var i Falköping idag å inhandlade både ett par skidor å pjäxor.. Så nu slipper man tänka på det... =) Tack mamma.. ;)

Förra veckan pratade vi om att praktisera i Sälen,, -Öh, du Emelie ska du med eller? -Eh fan finns ingen plats, men visst skicka med mitt namn för skojjs skull då..
Senare på kvällen när jag var hos Hanna hade de svarat,, å självklart hade de plats för mig också.. Shiiit,,, 7 veckor på Högfjällshotellet... Hmm, jag kan inte säga säkert för om några personer hoppar av så kan jag också lätt bli tveksam,, men de har lovat att inte vela så vi får väll se..
Gratis boende å liftkort är ju inte heller fy skam.. =) Hoppas att alla nu hänger med bara så jag slipper oroa mig...

Igår satt jag, mamma, Pernilla å Emma å kollade resor... Efter många om och men bokade vi en..
Så på fredag åker jag iväg till Cypern.. Hejsan hoppsan..!! :D Ska bli så satans skönt,, å denna gången ska jag ta mig tusan bli BRUN... :D

Sen ringde de från körskolan idag också,, första tanken var aha de har ångrat sig jag kuggade på halkan, men icke,, fanns uppkörning tidigare.. Sa först nej men efter att pratat med kompisarna bestämde jag mig för att ringa tillbaka och snällt säga att jag ville ha den.. Så nu tusan blir det körning som gäller.. Skit lätt med en vecka utomlands men men... Startar imorgon.. Halv åtta ska jag vara redo å klar för 80 minuters körlektion..  Vilket betyder att jag msåte sova Omedelbums nu,... !!!

Go´natt alla glada..!! //Emelie

Kommentarer
Postat av: Sofia

Låter som du har fullt upp... med skojjiga saker :) Vill oxå åka bort!!!! Ses sen. Puss puss.

2007-10-02 @ 13:00:47
URL: http://fiffigafia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0