80 helvetes minuter..

Vad är 80 minuter långt och får en nästan att gråta av trötthet? Jo visst är det självklart... En dubbellektion på körskola...
Hade idag min "miniuppkörning" gick väll sådär... Skit skulle nog vara att överdriva men så känndes det mest.
Visst jag vill ha körkort sååå mkt,, det närmar sig med stormsteg och jag måste måste måste klara det. Men just nu känns det som om jag kan gifta mig med min cykel, cykla vart jag än ska å aldrig önska att jag hade en jäcla liten lapp där det stod att jag fick köra en bil...  Det är så tråkigt så det får mig att vilja spy...
Jag funderar varför..? Varför är det så jävla tråkigt? Jag har faktikst inget svar alls på det... =/ Jag vet helt enkelt inte.. Jag sitter här nu och borde vara glad att jag gjort en lektion precis, men har tyvärr redan börjat få ångest för den imorgon....
Jag kommer skaka som ett jävla asplöv och säkert börja grina om jag under uppkörningen inser att jag kört fel... 
Jag vill helt enkelt bara Inte....
Ni tänker säkert vad fan klagar människan över? Varför är hon inte bara glad att det snart är slut..?
Jag har inget bra svar på nåt av det men jag får ont i magen, mår dåligt, huvudvärk, allt på samma gång redan dagen innan man sätter sig i den där j*vla bilen.....

Kommentarer
Postat av: Sofia

Det kommer gå så bra ska du se!! Klaga på så kanske det känns lite bättre iaf.
Vill du tröstäta lite marängswisch får du komma hit, för det tänker jag göra idag... Pussåkläm!

2007-10-16 @ 13:02:21
URL: http://fiffigafia.blogg.se
Postat av: Sofia

Förresten är du jätteduktig på att köra bil. Så det så.

2007-10-16 @ 13:03:00
URL: http://fiffigafia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0