Ulla ...

Kort dag i skolan idag.. Slutade vid ett redan.. Väl hemma funkade varken tv:n eller internet :/ Så spelade lite röj ... Jösses att man blir besatt....

Trampade iväg till syster där hon bjöd på soppa,, smaskens... Sen låg vi och tjötade... Mamma kom och fick nybakt kladdkaka också.. Såå gott var det... :)
Jag å syster bestämde oss (nästan helt) för att det bli Ullaren på onsdag, ja var ledig och hon har tatt ledigt.. Vi velar dock fram å tillbaka.. Men som de ser ut nu så åker vi om Sofia kan komma ifrån jobbet,, isf hänger Becca på också.. Förvånar mig inget om vi inte besätmt oss imorn kväll heller om jag säger så... Varför har vi sån beslutsångest.. !? Vi kan ju aldrig bestämma oss helt,, ne de kvittar, ah bestämm du,, det kvittar vad tycker du? ah men säg vad du vill.. Hela tiden verkligen.. Jag kan verkligen säga vad jag tycker men så fort ja ska välja nånting, vad gäller resor, kläder, grupp eller nåt så får jag panik usch...
Men det blir säkert Ullaren iaf.. Gött att komma iväg på en "tripp".. :P Var ju egentligen meningen att vi skulle dit och köpa julklappar där ,, för åker man dit å fokuserar på julklappar så är det ju klart sen... Men så kom vi på,, men vi har ju inga klappar att köpa.. Jag har en sak till en kompis, å nåt litet till till mamma.. Sen är det klappat och klart.. Samma för syster... Oj vad vi var ute i tid..!? Hmm, nej vi skiter i julklappar... (Ska dock skriva att bror vet inte om det,, om han vill så köper vi till honom osv. men vad jag antar så blir han gladast av oss alla,, när vi frågar honom :P )
Så då var ju nästan alla julklappar klara.. Det är fan gött att inte "byta" emd nån, för de e de enda man gör,, byter pengar,, det är ändå aldrig någon som önskar sig något...
Nu när ja tänker på julen så lockar den inte ett skit... Jag har alltid sagt att jag Aldrig ska gå ut på juldan då jag anser att man ska vara med familjen. Ha,, de första jag ska göra imorn i skolan är att fråga om nån vill med mig....
Annars får jag väll glo på tv eller nåt.. Host... Inte det tack..

Men men, de blir nog iaf en tripp till Ullared, spelar ingen roll om man ska köpa julklappar eller inte, pengarna rullar iväg fort där ändå.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0