Uggla, stadt, läckögrillen

Uggla igår avr riktigt bra.. Dock tyckte jag det var lite för mycket nya låtar plus ballader.. Men men sköjj var det iaf..
Blev stadt sen där ja mötte Becca,, å Lotta... Skojjigt värre..

Dagen har vart lugnt.... har läst ut Mias systrar... Oj , oj , oj vilen bra bok det var... Man blir som besatt å kan abra inte sluta läsa....

Nu ska jag bestämt åka till Läckögrillen (Hungrig så jag skulle kunna dö) och sen åka hem till pappa.. Blir väll Svensson, Svensson ikväll... hehe,, såå bra :)

hejs svejs

Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha...Jag ska komma ihåg din reaktion när du kelar med den lilla valpen första gången :) Tror inte ens stenhårda du kan motstå valpögon... ;) Puss på dej och Tax så väldigt mycket :)

2007-11-27 @ 07:06:27
URL: http://fiffigafia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0